sábado, 22 de junio de 2013


Aquesta entrada és fruit d’una conversa via twitter amb un jove que es defineix com a ‘identitari’ (més aviat et considero un totalitari) i em va dir que als mitjans de comunicació últimament s’amaga la nacionalitat d’aquells que ha comès un delicte, jo li vaig dir que no i aquest individu (no té connotacions pejoratives, no us flipeu) em va titllar de mentidera, cosa que m’emprenya molt (ho he agafat de me mare això de no tolerar que em diguin mentidera, ho sento).

Sí, estic perdent el meu temps per demostrar-te que els mitjans de comunicació tenen un caire xenòfob i cada cop es veu més. No tergiverseu la  voluntat del meu post, l’objectiu principal és demostrar a partir del recull de moltes notícies que no s’amaga per res del món, la procedència del subjecte a delinquir, i no pas         que els immigrats o ‘descendents d’ells’ (què lleig sona) som uns delinqüents que hem vingut a robar tal i com us ho està venent la premsa sensacionalista.

Et posaré les dates de cada notícia, per si et fa pal mirar-les, no em diguis després que són notícies de fa anys, són relativament molt recents.


Aquesta va ser publicada el 14 de juny, fa res. Només heu de clicar a la pestanya immigració i veure els tipus de notícies que pengen. Primer de tot, ja només en el títol de la notícia inclou la seva nacionalitat i a la notícia es subratlla dos cops l’origen d’aquests dos nens, qui parlava d’encobriment? Sobretot és notícia que un d’ells hagi adquirit la nacionalitat espanyola. Tingues en compte una cosa, el què han fet, tots sabem que està mal, però oblidem el delicte causat i en la pobra dona que ho ha patit i únicament se centra en els dos nens. A més si t’hi fixes, la foto no és ni ella, si t’hi fixes, a la cara de l’àvia hi ha una marca d’aigua (123 RF), per tant, l’àvia de la foto, no és ni ella, per tant permeteu-me que dubti si aquesta notícia vertaderament certa, perquè si la busqueu per internet ni hi és. Per no tenir, no té ni peu de foto.

 


Aquesta és de l’11 de juny. Et posarà content  a tu, han detingut un marroquí per robar un mòbil! Et posa content que la notícia et digui que es tracta d’un marroquí? Suposo que sí, però preferiria que t’alegrés que s’ha detingut a algú que ha provocat un furt, perquè recorda, no només els immigrants són dolents. Crec, que el partit amb el qual simpatitzes (he dit crec, per tant no és una afirmació absoluta), un regidor de  PxC també roba. Et deixo l’enllaç perquè treguis les teves pròpies conclusions: no ho faré jo per tu:


 


I et deixo una última notícia, no perdré tot el meu matí, coses millors tinc a fer durant aquest matí de sol i optimisme. Aquesta notícia, és del 12 de maig. Normalment no se sol revelar la identitat de l’autor del delicte, en aquest cas, sí. M’ho pots justificar? I ja el mateix titular ens diu que aquest home és il·legal i prové de l’Àfrica i aquesta dada perdura durant tota la notícia, no cal que te la comenti.

No vull que canviïs la teva ideologia, no ho intentaré, només et demano que abans de parlar del col·lectiu del qual formo part, et rentis la boca amb sabó i ho facis amb fonaments.Sé que no li prestaràs atenció, tampoc ho intento, però, ara atreveix-te a dir-me mentidera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario